juni 21, 2007

årets længste ... Daaaagggg !!!

sen aften ... efter en dejlig dag !!!
vågnede allerede lidt over syv ... stod op til hundeturen ... daisy stillestående og juliana som sædvanlig i vild galop ... valgte den goode tur ... fin motion !!! daisy kommer så senere ... vov vov siger hunden !!!
rundstykker til OS ... lever GODT ... ALTID SAMMEN !!! HERLIGT !!!
varm vidunderlig dag ... først oprydning.... så tegnede jeg ... igen - efter lang tid - min egen kraftfulde streg ... dejligt !!! følte for AKTIVITET ! at få rørt mig efter en hurtig gang frokost ... tog lidt rundt i BYEN... gik så fra kettevej henover avedøresletten hjem ... dejlig tur !!! plukkede en meget smuk buket latyrus til mig selv !!!
læste i mit nye IN med en vodka juice i højeste hug udenfor ... gråvejr ... men, varmt !!!
nød lille pita brød med cola i sadelmagerporten ... lidt for lille ... men, hva !!! gik hundeturen og har så siddet lidt med computeren ...
dejlig årets længste dag ... 1 minut tilbage !!!
aa
nu o.oo

Ingen kommentarer: